PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy 6200 brutto dla obieżyświata to kiepska norma? › Re: Czy 6200 brutto dla obieżyświata to kiepska norma?
  • Data: 2009-01-18 16:28:51
    Temat: Re: Czy 6200 brutto dla obieżyświata to kiepska norma?
    Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle że szukać pracy jak obecnie w wielkich korporacjach? To najpewniejsze
    > w czasach kryzysu chyba...

    Tego nie jestem w stanie stwierdzić. Szukać w firmach które się rozwijają i
    mają pewne długofalowe relacje (projekty) z klientami lub dużych
    organizacjach o pewnej pozycji, np firmy obsługujące administrację i spółki
    państwowe typu Orlen czy Kompania Węglowa, centrale banków, duże stabilne
    spółki państwowe z silnymi związkami zawodowymi.
    --
    Jackare