PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem? › Re: Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?
  • Data: 2007-08-01 13:51:12
    Temat: Re: Czemu pracodawcy tak usilnie "ukrywaja" zarobki przed potencjalnym pracownikiem?
    Od: "Gienek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawia mnie czemu to robia? Przeciez oszczedzili by sobie czasu,
    > "odstrzeliwujac" kandydatow ktorzy na dana propozycja finansowa sie
    > poprostu nie zgodza.

    No wiesz niektóre firmy płacą znośnie jeśli zależy im na pozyskaniu pracownika
    ale napewno żadna nie zapłaci więcej skoro pracownik zgodzi się pracować za
    mniej. Dlatego jest ważne zarówno dla pracownika jak i dla pracodawcy żeby ta
    druga strona podała swoją kwotę. Jest o wiele łatwiej negocjować jeśli wiemy z
    jakiego rzędu kwotami jest zainteresowana druga strona.