PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas pracy a delegacja › Re: Czas pracy a delegacja
  • Data: 2007-08-01 12:18:18
    Temat: Re: Czas pracy a delegacja
    Od: " Gamon'" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > W poprzedniej firmie za czas pracy uwazano delegacje w trakcie godzin
    > pracy. Wiec to by chyba nie podpadalo.
    No tak, w mojej poprzedniej tez tak bylo, bo byly to delegacje krajowe i co
    najwyzej 5-cio dniowe. Wybieralo sie pociag w godzinach pracy i po temacie.
    Jesli pracodawca uznal, ze przy takim wyborze pociagu 'tam i z powrotem'
    zostanie za malo czasu na wykonanie pracy, dawal delegacje dwu- lub wiecej
    dniowa i temat byl zamkniety. Tak wiec podroz odbywala sie w normalnych
    godzinach pracy (+/- pare minut) i tylko w dni robocze.
    Teraz przypadek jest taki:
    1. wyjazd w dzien wolny (sobota, ale u mnie w soboty sie nie pracuje; jesli
    ktos z jakichs istotnych powodow musi przyjsc do pracy w sobote, placa mu lub
    pozwalaja odebrac dzien)
    2. wyjazd w porze nocnej (w doslownym znaczeniu)
    Taki stan rzeczy na dokladke nie wynika z przyczyn niezaleznych od pracodawcy
    (ze jest to np. jedyne polaczenie), ale z checi zaoszczedzenia kasy na bilecie
    (wiadomo, ze tych 'nocnych' ludzie nie chca kupowac).

    A jeszcze tak mi przyszlo do glowy: w Polsce jest swieto (dodatkowy wolny
    dzien w srodku tygodnia). Tam tego swieta nie ma, bede w tym czasie pracowac.
    Jakis dodatkowy wolny dzien nalezy mi sie za to? Kumplowi, ktory byl w dlugiej
    zagranicznej delegacji dorzucili takie dni do urlopu, ale on w innej firmie
    pracuje. Podkreslam, ze z powodu wyjazdu moj zaplanowany letni urlop poszedl z
    dymem, a po powrocie to juz bedzie pogoda nie wakacyjna :(

    Pozdrawiam,
    robal.