PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarna lista przekrętów Avonu › Re: Czarna lista przekrętów Avonu
  • Data: 2004-12-24 23:10:53
    Temat: Re: Czarna lista przekrętów Avonu
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-12-24, Kuroi Bonza <b...@w...pl> wrote:
    > to ja o konkretach, bo z tego watku zrobilo sie takie bleble... :-(
    > Bardzo mi sie nie podoba to, ze jakiekolwiek zamowienie z avonu
    > przychodzi, to zawsze czegos brakuje, co bedzie przyslane przy nastepnym
    > zamowieniu.
    No. Zdarza się. A zwykle jak idę do sklepu na osiedlu to nie ma mojego
    ulubionego papieru toaletowego.

    > Wyglada mi to na chamskie naciaganie, aby wysylac nastepne zamowienie.
    Wygląda mi to na chamskie naciąganie, abym przyszedł jeszcze raz do sklepu
    i kupił papier toaletowy i przy okazji coś jeszcze.

    > Teraz z Zona wkur... gdy zabraklo jakiegos mazidla ktore mialo byc na
    > prezent. Oczywiscie przyjdzie juz po nowym roku :-/
    A ja się wkur... dziś po południu, bo chciałem wysłać SMSem życzenia
    znajomemu, z którym nie zdążyłem się wcześniej spotkać. No i przez
    20 minut nie mogłem wysłać. Normalnie zacznę prowadzić czarną listę
    przekrętów mojego operatora - na dziś miałbym już całe dwa :>

    A co do Avonu. Znam osoby, które regularnie zamawiają coś z Avonu. I rzadko się
    zdarza, żeby zamówienie nie przyszło w całości. A jak już się zdarzy, to
    można zrezygnować z tego co nie przyszło, albo poczekać, aż będzie w hurtowni.
    I wcale nie trzeba składać następnego zamówienia.
    Może po prostu konsultantka, która obsługuje Twoją żonę robi ją w wała?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
    zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą