PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzarna lista przekrętów AvonuRe: Czarna lista przekrętów Avonu
  • Data: 2004-12-24 14:22:17
    Temat: Re: Czarna lista przekrętów Avonu
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cqh0lp$iq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > - przesyłanie kosmetykow, których sie nie zamawia ( a potem na własny
    > koszt
    > musisz im odsyłać, żeby Ci korektę do faktury wystawili)
    > - kosmetyki policzone na fakturze, nie umieszczone w paczce
    > - zalane paczki szamponami, płynami ( postepowanie konieczne - patrz punkt
    > pierwszy)
    > - namolne telefony tzw. Szef konsultantki: czemu nie ma zamówienia,
    > przeciez
    > podpisałam umowę i musi byc !!!
    >
    > to tak na "gorąco" mi sie przypomniało

    Na studiach mialam za jedna z wspollokatorek w mieszkaniu studenckim
    konsultantke Avonu. Dom byl imprezowy i ona sprzedawala w czasie spotkan
    towarzyskich. Nie bylo to dorabianie na duza skale ani duze sprzedaze, ale
    nie widzialam tych telefonow z poganianiem ani nigdy sie nam nie skarzyla na
    Avon, choc reszta dziewczyn z mieszkania raczej od niej nie kupowala, ze
    wzgledu na brak zainteresowan packaniem sie. Moze to zalezy od danej
    kierowniczki. Natomiast jeszcze przed pozwem tych kierowniczek rozmawialam z
    jedna (nie jedna z tych, ktore skladaly pozew) i wychodzi na to, ze zgadza
    sie to, co pisaly potem gazety o traktowaniu "dyrektorek regionalnych" itp.

    I.