PracaGrupypl.praca.dyskusjeComarch › Re: Comarch
  • Data: 2004-05-09 19:11:19
    Temat: Re: Comarch
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andy" <a...@z...adres.pl> napisał w wiadomości
    news:c7lsn9$5et$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kynio R." <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No dobra - to teraz ja się wypowiem pozytywnie dla kontrastu :-)
    >
    > Byłem w ComArchu na rozmowie w 2000 roku. Od razu powiem, że zostałem
    > przyjęty (ale pracy nie podjąłem bo jak się mój szef dowiedział, że się
    > zwalniam to mi dał podwyżkę 50%).
    >
    > Wrażenie ogólne: nigdy nie byłem na tak profesjonalnej rozmowie
    > kwalifikacyjnej. Zostałem prześwietlony w te i nazad (nie było żadnego

    Stare dzieje
    Nie mialem nigdy kontaktu bezposrednio z Comarchem, ale wg osob ktore taki
    kontakt mialy to w roku 2000 mlodzi pracownicy "poszliby za profesorem w
    ogien",
    a potem sytuacja sie zaczela pogarszac, ta ogolna dla wszystkich ale dla
    Comarchu w szczegolnosci, ci sami pracownicy zaczeli uciekac np. do W-wy, od
    dluzszego czasu ze slowem Comarch kojarza mi sie tylko narzekania.