PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch

  • 1. Data: 2004-05-04 07:48:48
    Temat: Comarch
    Od: "eR" <r...@w...pl>

    Od kilku miesiecy cyklicznie pojawia sie ogloszenie Comarchu ze poszukuja
    programistow w kilku miastach.
    Moze ktos z grupowiczow byl na rozmowie i sie czegos dowiedzial? Czy oni
    szukaja wciaz nowych ludzi, ze wzgledu na rozwoj firmy, czy tez moze sa tak
    wybredni ze nie moga znalezc obsady na to samo stanowisko?:)

    Pozdrawiam,
    eR

  • 2. Data: 2004-05-04 08:20:45
    Temat: Re: Comarch
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Moze ktos z grupowiczow byl na rozmowie i sie czegos dowiedzial? Czy oni
    > szukaja wciaz nowych ludzi, ze wzgledu na rozwoj firmy, czy tez moze sa tak
    > wybredni ze nie moga znalezc obsady na to samo stanowisko?:)

    Ze wzgledu na rozwoj firmy, a cyklicznosc polega na tym, ze potrzeba
    wylowic najlepszych ...

  • 3. Data: 2004-05-04 09:35:07
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > Ze wzgledu na rozwoj firmy, a cyklicznosc polega na tym, ze potrzeba
    > wylowic najlepszych ...
    znajomi mowili ze cyklicznosc polega na tym, ze pracuje sie tak dobrze ze
    maja duza rotacje :-D
    ale najlepiej samemu sprawdzic , w koncu zapewne na poczatek podpisuja na
    trzy miesiace albo krocej

    poszukaj w archiwum grupy jakims googlem

  • 4. Data: 2004-05-04 10:01:04
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > znajomi mowili ze cyklicznosc polega na tym, ze pracuje sie tak dobrze ze
    > maja duza rotacje :-D

    A ile czasu ci znajomi przepracowali ?

  • 5. Data: 2004-05-04 12:08:02
    Od: Beks <b...@k...poczta.onet.pl>

    > znajomi mowili ze cyklicznosc polega na tym, ze pracuje sie tak dobrze ze
    > maja duza rotacje :-D

    znajomi Ci bajki opowiadaja
    b.

  • 6. Data: 2004-05-05 06:55:43
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "eR" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > wybredni ze nie moga znalezc obsady na to samo stanowisko?:)

    czesc

    Wg mnie to niezla sciema. Sadze ze jest to robione na celu wylapania ludzi
    zaraz po studiach i urobienia ich na swoja modle.
    Ja raz startowalem do pracy we Wrocku na programiste. Po przyjezdzie na SWOJ
    koszt do Krakowa okazalo sie ze
    praca jest ale w Krakowie i nie calkiem taka jak w ogloszeniu. Bo niby
    szukaja innych osob ale ogloszenie jest standardowe.

    Wg mnie niewarto isc do firmy gdzie na rozmowie kwalifikacjyjnej osoba z
    ComArchu ziewa prosto w oczy a druga osoba spoznie sie na rozmowe
    blisko godzine z blizej nie okreslonych powodow.

    CU
    Piotrek

  • 7. Data: 2004-05-05 12:21:55
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > ComArchu ziewa prosto w oczy a druga osoba spoznie sie na rozmowe
    > blisko godzine z blizej nie okreslonych powodow.

    To ja tylko dadam, ze swojego doświadczenia, że niektóre firmy cały czas dają
    to samo ogłoszenie lub podobne i nic z tego nie wynika. Takie "puste"
    ogloszenie, bo w rzeczywistości wcale nie rekrutują. Całkiem niedawno
    zakończyłam szukanie pracy na stale, które trwalo 2 lata i nie przynisło
    żadnych zadowalających efektów. Znalazłam swój własny sposób na pracę, i już
    nie śledzę tak dokładnie tego rynku, ale pojecia nie mam dlaczego firmy dają
    takie "nieprawdziwe ogłoszenia"... Dla prestiżu?
    Nie wypowiadam się na temat Comarchu, bo ich nie znam. Zauważyłam tylko takie
    zjawisko, które pewnie w ogóle Comarchu nie dotyczy, ale jest to zjawisko
    wkurzające, bo podnosi jakby nadzieję...
    I.

  • 8. Data: 2004-05-05 13:54:25
    Od: "Pavel" <P...@o...pl>

    Widzialem wspolwlasciciela Comarchu
    na wykladzie na mojej uczelni.
    Niby gosc w wieku dojrzalym, a mowil
    jak mlody karierowicz, ale to teraz niewazne.
    Oto jedno ze zdan przez niego wypowiedzianych:
    "Programista moze pracowac maksymalnie 5 lat,
    bo potem sie juz wypala. Potem moze zostac
    testerem - ale to degradacja dla programisty.
    Na kierownika projektu nie wszyscy sie nadaja i
    nie ma az tylu wolnych miejsc."
    Abstrahujac od tego, czy czlek ten mial racje czy
    nie, mozna wnioskowac, ze rotacja jest spora i
    tylko nieliczni moga zrobic kariere w tej firmie.

    Trix.

  • 9. Data: 2004-05-05 14:31:18
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pavel <P...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > "Programista moze pracowac maksymalnie 5 lat,
    > bo potem sie juz wypala. Potem moze zostac
    > testerem - ale to degradacja dla programisty.

    Pewnie gościu uogólnił swój własny przypadek. Wypalił się jako programista,
    potem frustrował jako tester i na koniec zostało mu pieprzenie głupot na
    uczelni.

  • 10. Data: 2004-05-05 18:07:26
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Beks,

    W Twoim liście datowanym 4 maja 2004 (14:08:02) można przeczytać:

    > znajomi Ci bajki opowiadaja

    W takim razie sporo tych bajkoopowiadaczy bo moi znajomi po bliskim
    kontakcie z Comarchem (oddział Kraków) mówią to samo. Rotacja
    straszna, warunki jeszcze gorsze.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Hey you! don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall"