PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację? › Re: Co zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację?
  • Data: 2005-04-21 11:41:15
    Temat: Re: Co zrobić by pracodawca zaprosił na kolejną rekrutację?
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kira" wrote in message:

    > W sumie to ja bym wykopala kontakt do osoby, z ktora rozmawialam
    > przy okazji poprzedniej rekrutacji, zadzwonila i zwyczajnie spytala,
    > czy posiadaja jeszcze moje dokumenty z tamtego razu bo jestem
    > zainteresowana propozycja. I tyle.

    Nie wazne czy wyrzucili papiery czy nie - chodzi IMHO o pewne zasady -
    przeciez jesli mnie zaprosza na rozmowe to na pewno trafie na te same osoby
    i na pewno bedzie inaczej cala sytuacja wygladac jak wczesniej beda wiedziec
    co jest grane.

    > Nie wiem, ale nie do konca Cie rozumiem: ty masz jakies wyrzuty
    > sumienia ze tej umowy z nimi nie podpisales czy o co wlasciwie
    > chodzi? Przeciez to wymiana jest, nie zawsze negocjacje koncza sie
    > kontraktem ;)

    W pewnym stopniu trafilas w sedno - dlugo sie zastanawialem nim stwierdzilem
    ze rezygnuje - nie zaluje tego bo jak wspomnialem bylem przydatny na
    miejscu - ale zawsze zostaje pewna watpliwosc :)
    Teraz jestem sklonny nawet do przeprowadzki wiec jedyny dylemat to to jak to
    zrobic i czy mam szanse.

    Najprawdopodobniej wysle papiery a w LM wyjasnie krotko i zwiezle zaistniala
    sytuacje i bede czekal na odzew :))

    Pozdrawiam
    yetimir