PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Date: Thu, 7 Jul 2005 20:03:19 +0200
    Sender: o...@o...pl@pc193a52.interpc.pl

    Zbyszek Tuźnik w news:daipp3$2pn$1@achot.icm.edu.pl napisał(a):

    > Czy naprawdę uważasz, że oczekiwanie od przypadkowej osoby
    > większej dbałości o dobro firmy i troski o zachowania tajemnicy
    > niż od pracownika tejże świadczy o bystrości umysłu

    O bystrości umysłu trudno na tej podstawie orzekać. Kolejną sprawą jest to,
    że szefostwo może cenić sobie dyskrecję. To jednak nie oznacza, że na 100%
    wszyscy zatrudnieni faktycznie są dyskretni. Przypuszczam, że osobą
    rekrutującą nie był szef firmy i to nie osoba rekrutująca wymyśliła sobie
    ten wymóg. Może się więc zdarzyć tak, że osoba niedyskretna przekazuje wizję
    szefostwa pracownika dyskretnego. O czym to świadczy? Ano o tym, że powinni
    wyłapać gadułę. Nie zaś o tym, że nie mogą tej dyskrecji wymagać. Chyba, że
    się mylę.

    Jeszcze jedno - problemem nie jest zdradzenie tajemnicy, bo to był zwykły
    kant. Już bliższym byłoby zapytanie, czy uważam za OK, oczekiwanie od
    przypadkowej osoby stosowania dezinformacji dla osiągnięcia określonych
    efektów tak jak to jest przyjęte w firmie.

    > No i pięknie. Jesteś więc dyskretną osobą z zasadami. Pogratulować.

    Nabijasz się? :-) Aby była jasność - nie jestem kryształowy ;-) Ale
    dyskrecję faktycznie bardzo sobie cenię.

    pozdrawiam
    Greg