PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wazniejsze - kasa czy spelnienie zawodowe?? › Re: Co wazniejsze - kasa czy spelnienie zawodowe??
    From: Franc <kanies@(wytnij)wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wazniejsze - kasa czy spelnienie zawodowe??
    Date: Sun, 7 Nov 2004 18:55:51 +0000 (UTC)

    [ciach]

    Hmm, szczerze, to mi rozbujales gula i to mocno.
    Ale do rzeczy.

    Tak, wole miec ten 1k PLN na miesiac niz 2Kw pracy, dzie jezeli nie bede
    "chujem" to wylece, gdzie jak nie bede kablowal ani liazal dupy - to sie
    pozegnam z praca. Tak, woke miec 1K "stabilnej", niz nie moc sie
    usmiechanac w pracy, nie moc przejsc sie korzytarzem, ani zagadac do kogos
    nowego.

    Wiecej przykladow?
    Prosze bardzo. Na grzyba mi praca, ,gdzie pomimo wiekszych zarobkow, nie
    zagrzeje miejsca, bo mam raczej charakter bezkompromisowy. Wyobraz sobie,
    ile mnie kosztuje gimnastyki jezyka tlumaczenia poraz kolejny, czemu
    zniemilem pracy w firmie x, y, z.

    A co do wegatacji - "legutko" puknij sie w glowe. A moze jestes z tej
    generacji "yuppie", gdzie nie ma innych wartosci, niz kasa i "wywalenie" za
    burte kolegi, bo kazdy jest potensjalny zagrozeniem.

    --
    pozdrawiam
    Franc