PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wazniejsze - kasa czy spelnienie zawodowe?? › Re: Co wazniejsze - kasa czy spelnienie zawodowe??
    From: "Harry" <H...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wazniejsze - kasa czy spelnienie zawodowe??
    Date: Sun, 7 Nov 2004 14:31:48 +0100

    Użytkownik "Franc" <kanies@(wytnij)wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns959A8C81FBCB4kanieswppl@193.42.231.152...
    > "milekfilek" <a...@o...pl> wklikał/wklikała
    > Osobiscie jestem w stanie pracowac w firmie, gdzie zarabia sie malo (np.
    > 1K) ale amosfera jest super, szef jest ok i jest stabilizacja.

    Pomyliłeś pojęcia. To jest "stabilizacja" w pracy, ale niestety cos łupnie i
    wyobraz se ze idziesz z nastawieniem do pracy ze
    bedzie miło, jest miło zarabiasz mało, pasuje ci to, a potem coś łupnie, i
    juz tej pracy nie masz.

    Co zyskales przez ten czas w życiu? nic, bo wegetowałes na skraju ubóstwa
    ciesząc sie pracą, kasy nie odłożyłes, domu nie kupiłes, jestes starszy, nie
    zadbany (bo nawet na podstawowe uciechy sie nie stać) i zaczynasz od zera...

    Ba, przy tej pensyjce MUSI starczyć ci 10-20 zł dziennie na całodz\ienne
    wyżywienie, nie daj boshe jeszcze jak bys mial rodzine. Sniadania za to nie
    zrobisz, a gdzie 2-gie do pracy, obiad, kolacja, jakaś przekąska?? Zapomnij
    o proszkach do prania i dobrych pastach do zębów i o milionie rzeczy...
    także o ubiorze.
    A jesli jeszcze masz kawalerkenp do opłacenia... nie nie bede wymieniał bo
    mi monitor z żałości pęknie.
    To jest żałosne.

    Wiec nie nazywaj pracy za 1k stabilizacją. TO JEST WEGETACJA. Życie
    przeżywasz na kromce chleba, nie stac cie nawet odwiedzic rodziny oddalonej
    w polsce bo za co? , nie daj boshe zachorowac poważniej, bo na lepsze leki
    nie stać.
    O owocach zapomnij, bo Stabilizacja (buahahaha) ci nie pozwala ich kupować.
    Zapomnij o czyms wiecej niż "zupka z gwoździa".

    Przy takiej wegetacji za 2-5 (oby...) lat "szczesliwej" pracy zmarszczysz
    sie jak pomarańcza, i wystraszysz własnego odbicia w lustrze. Bedziesz
    brzydki i pracodawca sam sie pożegna z tobą.

    No. Ładne myślenie dzis miałes. Takie samo jak moja znajoma. Głupia kobieta,
    która mówi codziennie córce: Curuś, ciesz sie że zarabiasz 500 złoty, tamten
    pan ma 2 tysiące, ale jak opłaci mieszkanie, kredyt (samochód), raty bo se
    coś kupił, ubezpieczenie to jemu zostaje tyle co ci , czyli macie po równo.

    Normalnie jak to słysze to mi sie nóż otwiera. Myślenie z piekła rodem.