PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Re: Ciekawa sytuacja...
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawa sytuacja...
    Date: Wed, 12 Mar 2003 11:19:57 +0100

    Użytkownik "Michal Sz." <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4n0l0$11q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > pomylić

    > Rozmawialem z wyzsza wladza firmy, a co do korekt to po prostu za duzo
    > roboty dla nich itp. woleli mi wystawic nowe swiadectwo...

    Ja tam nie wiem, ile tam zarabiales, ale oplaca im sie machnac reka na Twoje
    skladki i podatek, ktore odprowadzili do zus i urz. skarb. za 8
    miesiecy?????
    Wg mnie, jezeli nikt tych "Twoich" pieniedzy nie zabieral, to nie maja
    zadnego potwierdzenia, ze wyplacili Ci pensje. To teraz mozesz ich zaskarzyc
    o zalegle wyplaty, he, he ;)
    Jezeli faktycznie nikomu nie wyplacali "w zamian" to prawdopodonie jest to
    wina osoby, ktora do danych w komputerze nie wprowadzila daty zakonczenia z
    Toba umowy. Ale jak miales umowe na okres do konca kwietnia to podpisali z
    Toba nowa umowe do konca roku? Jakos za wiele tu niejasnosci jak dla mnie.
    Kasia