PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu? › Re: Ciekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu?
  • Data: 2006-07-03 22:09:35
    Temat: Re: Ciekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu?
    Od: "Fg" <F...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem projektantem-programista J2EE z kilkuletnim doswiadczeniem,
    > certyfikatami Suna, czynna znajomoscia UML i narzedzi CASE, a i
    > konkretnych technologii, jak Hibernate, Spring, Struts czy JSF. W firmie,
    > w ktorej pracuje (duzy integrator), od jakiegos czasu przestalem sie
    > rozwijac - rozwijanie kolejnych webowych aplikacyjek biznesowych stalo sie
    > przestrasznie nudne

    Heh a ja mam pytanie (tylko nie odbieraj tego jako atak), bo sam
    się zastanawiam czy nie uderzyć mocniej w JAVE, ale no właśnie
    co się robi w J2EE z ciekawych projektów ? bo że biznesowe
    web app są nudne to wiadomo od zawsze, i dlatego w tej chwili siedzę
    bardziej
    w c++, systemach wbudowanych i protokołach sieciowych.
    (też zreszczą nie jest to jakieś bardzo ciekawe, ale dla mnie jednak
    ciekawsze.).
    Nie bardzo mam wiedzę i potrafię sobie wyobrazić co można w javie zrobić ?
    Przychodzą mi chyba tyko do głowy jakieś programy do obliczeń rozproszonych.

    A wogółe z ciekawych prac to mi się marzy pisanie elementów silników gier,
    praca dla programisty znacznie bardziej wymagająca i wciągająca. Ale
    musiałem z tego
    niestety zrezygnować bo nie ma ofert, i też coraz częściej myślę o UK:-|,
    nie tylko
    ze względu na kasę ale też nudę w pracy. (ale to OT bo tego się w javie nie
    robi)

    pozdrawiam