PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu? › Re: Ciekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu?
  • Data: 2006-07-04 17:42:42
    Temat: Re: Ciekawa praca dla projektanta-programisty J2EE we Wroclawiu?
    Od: "Fg" <F...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie nie jest "w czym?", tylko "co?". Mozna pisac bardzo ciekawe
    > applikacje
    > w COBOLU, mozna tez pisac bardzo nudne rzeczy w Lispie. Ciekawosc pracy
    > zalezy od tego jakie problemy rozwiazujesz w pracy, a nie od tego jakiego
    > narzedzia w pracy uzywasz.

    Tylko że niektóre nażędzia są lepsze/gorsze do pewnych celów. Tak więc
    częściowo problemy jakimi się zajmujesz determinuje znajomość narzędzi
    w jakich jesteś specjalistą(jeśli szukasz pracy jako specjalista tych
    narzędzi) .
    Mateusz podał J2EE, Spring, Struts, JSF i Hibernate i ja bym chciał wiedzieć
    co można w tym zrobić poza aplikacjami dla biznesu. Pewnie ktoś się spotkał
    już z ciekawszym projektem na tej grupie i mółby coś napisać.