PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża i zatrudnienie. › Re: Ciąża i zatrudnienie.
  • Data: 2004-07-28 11:36:34
    Temat: Re: Ciąża i zatrudnienie.
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ce7vam$qms$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mylisz tutaj kilka spraw.
    >1. (w polsce
    > ciaza to choroba bo 90% kobiet w ciazy sa na zwolnieniu lekarskim przez
    caly
    > okres ciazy).
    czyli co? dziecko jest wynikiem choroby (skutkiem ubocznym) tak jak flegma
    przy zapaleniu oskrzeli ? Czujesz sie flegma, czy jakims innym wrzodem???

    > 5. Z drugiej strony nie dziwie sie jak ktospatrzy na statystyki i go krew
    > zalewa bo 80% pracujacych kobiet w ciazy jest chora.

    90% czy 80%? Krew zalewa kobiety ktore maja nadcisnienie z powodu ciazy. A
    ty co wiesz o ciazy? Moze chcesz za kogos urodzic? Wytłumacz to dziecku z
    niedotlenieniem mozgu , ktorej matka ciagala 1,5t wozki w realu...
    Zamin zaczniesz obrazac swoja i wszystkie matki, mowic o dziaciach jak o
    wrzodach popromiennych, zastanow sie dobrze.
    Ja tez jak bylem w podstawowce to myslalem , ze wystarczy nie pic ,nie palic
    i siup po 9 m-cach dziecko.

    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów