PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciaza a praca
    Date: Thu, 03 Feb 2005 17:23:10 GMT

    Napewno nie planuję dziecka po pół roku. Najwcześniej za rok, półtora. A
    jesli zdrowie tylko pozwili i ciaza bedzie przebiegać okej to jak
    najbardziej bede chciala pracować póki tylko bede w stanie dżwikać brzucha
    :)
    Użytkownik "Lerena" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niewiele tez jest pracownic, ktore mysla tak jak ty. Moje kolezanki
    > wiekszosc ciazy spedzaly na zwolnieniach, radosnie twierdzac ze lekarze
    > daja je bez problemu, w zwiazku z czym trzeba korzystac.

    A ja tak nie chcę, bo nie cierpie nudy, bezczynności (choć przy dziecku o to
    ciezko). Poza tym zawsze mi to jakos lepiej wydawać pieniązki swoje niż 2
    połowy ;) A poza tym chce pracować, chce cos robić, chce nabywać nowe
    doswiadczenia, chce sie z jakas firma zwiazac na stałe i jesli tylko
    pracodawca na to mi kiedyś pozwoli, bym z brzuchem biegała do pracy, bym po
    porodzie wzieła troche wolnego (bo nie ukrywam ze na pewno wezme bo i ja
    bede potrzebowala pewnie powrotu do normalnosci i dzieciak opieki mamy) - to
    jak najbardziej z wielka checia wróće do pracy. Bo na 2 lata macierzynskiego
    (Czy ile tam jest nie chce isc.) Jesli nie wiem, bede musiala jednak
    siedziec z dzieckiem to bede brac robote do domu, czy ew. przejde na pół
    etatu. Ale nie chce "zbabcieć" i zapomnieć o sobie tylko przez to że bede
    miała małego dzidzia. :)