PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców (długie)
    From: "anorax" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chore wymagania pracodawców (długie)
    Date: Tue, 18 Mar 2003 16:12:57 +0100

    masz racje.Poprostu pracodawcy maja za duży wybór wiedząc jaka jest sytuacja
    na rynku pracy.Poprostu niech sobie najlepiej zatrudni studenta ekonomi lub
    księgową która ma OXFORD, Cambridge,5 letni staż trzy języki,sexowny wygląd,
    to wtedy dziewczna moze dostanie stała prace i stały zarobek -jaieś 100 zł
    brutto góra-taka jest prawda.nie jesteśmy koniami roboczymi i geniuszami do
    nieraz śmiechu wartych prac