PracaGrupypl.praca.dyskusjeChore wymagania pracodawców › Re: Chore wymagania pracodawców (długie)
    From: d...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chore wymagania pracodawców (długie)
    Date: 18 Mar 2003 16:02:24 +0100

    > Zastanawia mnie tylko jedno w dzisiejszych czasch na polskim rynku....

    mnie to raczej nie śmieszy
    szczerze mówiąc wkurza mnie to i to bardzo
    przegladając wczorajsz gazete
    doszłam o wniosku że nie mozna znaleźć juz chyba pracy
    na konkretne stanowisko
    i liczyć na o że bedzie mozna zjmowac sie zadaniami adekwatnymi do tego
    stanowiska
    szukam pracy w dziale ksiegowosci, kadr ewentualnie jako asystentka
    znam dwa jezyki (niestety nie biegle - nawet pomoc księgowego musi umiec znać
    angielski biegle - i nie chodzi tu o firme mdz.nar)
    mam skończone studia i mam doswiadczenie
    ale zauwazyłam że teraz nawet główny księgowy
    (to w końcu porzadne stanowisko)
    ma pensje motywacyjna
    chyba się nie znam ale od czego może byc uzalezniona pensja księgowego?
    od sprzedazy czy od nalezności które księgowy musi windykować?
    ale wtedy to nie jest stanowisko księgowego!
    faktycznie rynek nam sie psuje
    kiedy szuka się osoby na stanowiko sekretarki
    to musi ona znać biegle angielski (drugi jezyk mile widziany)
    zagadnienia z wielu dziedzin, podawac kawke,
    mieć miła aparycje i kilka innych miłych zalet,
    a najlepiej zeby w wolnym czasie pozyskiwała klientów
    (ma byc przeciez dyspozycyjna więc może to robic po pracy)
    szkoda słów....
    i w końcu znajduja dziewczyne po studiach
    i przyjuja ja za min. pensje
    a ona myśli że pana boga za nogi złapała
    bo później obiecali jej podwyżkę
    ale póxniej okazuje sie ze syt. firmy jest cięzka
    wiec dalej pracuje za marne pieniądze
    taka prawda
    i nie jest to jakiś odosobniony przypadek
    na prawde szkoda gadać