PracaGrupypl.praca.dyskusjeChce zalozyc nowa firme (pierwsza w moim zyciu)... › Re: Chce zalozyc nowa firme (pierwsza w moim zyciu)...
  • Data: 2004-03-27 21:47:13
    Temat: Re: Chce zalozyc nowa firme (pierwsza w moim zyciu)...
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mafik" <m...@a...net> napisał w wiadomości
    news:c27g2n$1dnd$1@mamut.aster.pl...
    > ...jakies za, jakies przeciw?
    >
    > Mam dosyc pracowania dla ludzi, z
    > ktorymi sie nie dogaduje albo ciagle jakies problemy widza ze mna lub ja z
    > nimi.
    > Ogolnie chcialme sie skupic na dzialalnosci handlowej lub produkcyjnej,
    jako
    > ze wydaje mi sie, ze z takiej jest szansa jako tako wyjsc na swoje (pod
    > Zastanawiam sie nad wzieciem rowniez kredytu specjalnego rzadowego z BGK
    > Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny.

    1. pomyśl co chcesz robić.
    2. jeśli masz pomysł na produkt, zrób jeden egzemplarz
    i sprzedaj. Za uzyskane pieniądze zrób dwie sztuki i sprzedaj.
    3. jak uda Ci się sprzedać 100 sztuk, zastrzeż wzór.
    4. jak uda Ci się sprzedać 1000 szt. weź kredyt i produkuj dalej.
    5. nie dawaj nigdy towaru na kredyt. Kto nie płaci ten nie kupuje.
    6. nigdy żadnych wspólników. Wyjątek: rodzice, rodzeństwo, żona.