PracaGrupypl.praca.dyskusjeChalupnictwo › Re: Chalupnictwo
    From: "-=Szejqer=-" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chalupnictwo
    Date: Sat, 9 Mar 2002 02:23:37 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pa196.opole.cvx.ppp.tpnet.pl

    > prace.
    > pytanie,
    >
    > Chcesz w warunkach 3,5 mln bezrobocia znaleźć chałupnictwo?
    > Pomysl troszkę.;)

    Hehe...
    Dzieki za rady, dobrze, ze sie spytalem.
    A tak jeszcze z moich doswiadczen, dzwonie pod numer podany w ogloszeniu i
    za kazdym razem zglasza sie sekretarka, oczywiscie automatyczna i podaje mi
    numer na ktory mam dalej zadzwonic ?!?!?!?! chyba nawet byl na 0700, ale nie
    jestem pewien, nie pamietam.
    Gdybym dzwonil jeszcze za wlasne pieniadze to bym sie naprawde zdenerwowal
    :>

    Pozdrawiam
    Łukasz