PracaGrupypl.praca.dyskusjeChalupnictwo › Re: Chalupnictwo
    From: "Piotrek" <t...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chalupnictwo
    Date: Thu, 7 Mar 2002 23:51:33 +0100

    > Witam
    >
    > Ucze sie na studiach dziennych, w takim wypadku trudno znalezc jakas
    prace.
    > Jednak caly czas chodzi mi po glowie chalupnictwo.
    > W gazetach jest pelno ogloszen zwiazanych z tym zawodem i teraz mam
    pytanie,
    > czy ktos juz probowal cos w tym dzialac ?
    > Czy wynagrodzenia sa rzeczywiscie takie jakie sa podawane w ogloszeniach ?
    > Czy prawda jest, ze jest w tym duzo oszustw ?
    > Prosilbym o wypowiedzi osob ktore sie juz tym zajmowaly.

    Ostatnio cos czytalem na ten temat.
    W tym wszystkim jest tak:
    Odpowiadasz na ogloszenie np: skladanie dlugopisow:)
    Wysylasz znaczki oni przysylają Ci oferte i sie zgadzasz. Ale nagle oni
    Tobie karza zaplacic kaucje w wysokosci np 200 zl. Ty placisz. Oni biorą
    Twoją kaske i zaczynają nią obracać. W miedzy czasie kupują w hurtowni
    dlugopisy dla Ciebie rozbierają je, a Ty je skladasz...
    Jesli na oferte odpowiedzialo kilkanascie - kilkaset osob to sobie policz
    jaką gotowką obracają.
    Po pewnym czasie przychodzi do Ciebie zawiadomienie iz firma upadla i nie sa
    w stanie oddac Ci kasy. Ty wtedy praktycznie nic nie mozesz zrobic. Po
    zamknieciu takiej firmy, znowu ja otwierają tylko pod inną nazwą i robia z
    ludzi baranow...
    W dodatku teraz zaczyna sie nowa moda - mianowicie dzwonisz do nich pod
    numer 0-700 z czego dostają swoją dole...

    Tak od serca - wybij sobie z glowy takie zajecie, szkoda nerwow, zdrowia i
    kaski.
    Lepiej idz do najblizszej pizzeri np. telepizza i zacznij roznosic ulotki. W
    ten sposob napewno cos zarobisz - i chyba bedziesz mial wtedy
    ubezpiecznie...
    Albo sprobuj udzielać korepetycji tez podobno sie oplaca...
    pozdrawiam

    --
    /// Piotrek Klimaszewski///
    t...@p...onet.pl