PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertfikaty firm niezaleznychRe: Certfikaty firm niezaleznych
  • Data: 2006-01-29 16:37:26
    Temat: Re: Certfikaty firm niezaleznych
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:drik97$3dl$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > IMO to naciaganie ludzi. Jedyne sensowne certyfikaty ktore warto robic to
    > te miedzynarodowe, duzych firm: MS, Cisco itd.

    Jesli firma powaznie podejdzie do swojej misji i nie bedzie sprzedawac tych
    certyfikatow pierwszemu lepszego to byc moze za jakis czas nabiora te kwitki
    wartosci.

    I nie zapomne jak mi kiedys jeden frajer na rozmowie kwalifikacyjnej
    wyjechal z tekstem "W zasadzie wszystkie certyfikaty sa nic nie warte" gdy
    zakwestionowalem jego certyfikat d/s Javy zdobyty za free przez neta na
    jakiejs tam witrynie. Pozal sie Boze.