PracaGrupypl.praca.dyskusjeCertfikaty firm niezaleznychRe: Certfikaty firm niezaleznych
  • Data: 2006-01-30 11:09:49
    Temat: Re: Certfikaty firm niezaleznych
    Od: mgl <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > Firma ma zasi?g mi?dzynarodowy:
    > http://vamat.com/company.htm

    Poklikałem trochę po tej stronie i to mnie rozwaliło:

    http://www.vamat.pl/regulamin.htm
    "Egzaminy mogą być rozwiązywane maksymalnie przez pięć dni od momentu
    wysłania pytań.

    Egzaminy mogą być rozwiązywane poza ośrodkiem egzaminacyjnym, a
    rozwiązania mogą być przesłane drogą elektroniczną."

    http://www.vamat.pl/rejestracja.htm
    "Po zarejestrowaniu się wyślemy egzamin na Twój adres e-mail."

    Patrzę i oczom nie wierzę... więc ta worldwide firma bez adresu wyda mi
    swoje śmieszne certyfikaciki, jeśli test z C# wyślę znajomemu od C#, a
    te z sieci znajomemu adminowi? I... no nawet nie dziwi mnie bardzo to,
    że ktoś wpadł na kacu na taki biznes życia, nie mogę za to zrozumieć,
    jak ktoś inteligentny może w ogóle spojrzeć w ich stronę, zainteresować
    się...

    Ludzie, omijać! Pomidorów dzieciom za te pieniądze kupić!

    --
    mgl