PracaGrupypl.praca.dyskusjeCechy predysponujace do bycia szefem... › Re: Cechy predysponujace do bycia szefem...
  • Data: 2002-02-21 14:32:17
    Temat: Re: Cechy predysponujace do bycia szefem...
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    a tak calkiem z innnej beczki. jesli zakladam firme to moge zatrudnic w niej
    kogo chce, lacznie z babcia dziadkiem wojkiem i kuzynem. bo to moja firma
    nie? nie rozumie tematu. jakis komunistyczny sposobh myslenia. "ten ...
    zalozyl firme i zatrodnil rodzine z dziecmi, znaczy sie niezly ... z niego"
    ale sorry, nic prostrzego jak zalozyc wlasna firma i tez zatrudnic cala
    rodzina? nie czaje tematu...

    nie mam firmy nie bede jej mial zbyt szybko tak tylko sobie pomyslalem :)

    pa