PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
    From: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Cala prawda o Polsce
    Date: Sun, 17 Aug 2003 11:37:02 +0200

    "Dieter" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bhndk1$mge$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 1. Wkladanie fotela do samochodu to chyba ciagle nie jest produkcja tylko
    po
    > prostu skladanie czegos zrobionego za granica a do tego raczej nie
    > wykorzystuje sie naszych inzynierow lub profesorow czy ekonomistow. Po
    > prostu wyrobasow za 200 eurosow.

    Kazdy wyrob sklada sie jakis komponentow, polproduktwow lub prefabrykatow -
    jesli sadzisz, ze gedizkolwiek na swiecie FABRYKI samochodow robia je z
    niczego to raczej niewiele kumasz. Kazda fabryka ma dostawcow. Sadzisz, ze
    my w Polse tylko skladamy samochody i ty po prostu okazuje sie, ze nic nie
    kumasz. W Tychach jest Isuzu robia silniki (calkiem niezle konstrokcje). A
    gdzi VW buduje swoje silnuiki wysokoprezne? Tylko w dwoch miejscach na
    siwecie - Polska i Hiszpania. Oczywiscie gdy Ci ktos napisze, ze w Polsce
    jest produkcja to Tobie sie znow nie podoba, ze kwatera glowna tej firmy nie
    jest w Polsce. Tylkko zauwaz, ze akcje tych wszystkich swiatowych firm sa
    dostepne dla kazdego polaka - o ile chce mu sie wypracowac jakas kase.

    > 2. A czy ja powiedzialem, ze w Polsce jest dobry system podatkowy?
    Poczytaj
    > pierwszego mojego posta w watku. O to wlasnie mi chodzi, ze jest prawo
    > zjebane w Polsce na maksa, a ty wciskasz mi, ze je bronie. W Polsce trzeba
    > zaczac od zmiany prawa bo bez tego szkoda tu sie pchac w ogole.

    To moze napisz o co Ci wlasciwie chodzi - bo jak na razie to generujesz
    jakis niespojny belkot.