PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-16 10:18:18
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bhjv95$5va$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > To zacznijmy, Jacku. Podaj mi przykład polskiej sieci hipermarketów :)
    > Jeśli Ci się nie uda to odpowiedź na pytanie dlaczego takiej sieci
    > a) nie ma b) nie ma szans by powstała? Już nie mówiąc o tym by taka
    > sieć miała szansę wejść na rynek państw UE.

    Z takiego samego powodu, jak to ze nie ma np. polkiego Microsoftu. Bo w
    okresie, kiedy
    u nas panowal inny ustroj w normalnym swiecie powstaly takie sieci, zdobyly
    wiedze i kapital. Wiec
    gdy przyszly do nas wszly jak w maslo I tyle. Oczywiscie mozna by bylo
    sztucznie hodowac u nas wlasne sieci, jednak
    przyklad koreanskich czeboli pokzuje, ze na dluzsza meta to srednei
    rozwiazanie. Moze jednak ktos zalozy u ans siec supermarketow,
    znajdzie cwany pomysl,, ktorym rozwali konkurencje , a wtedy nie widze
    przeszkod w wejsciu na rynek UE.

    --
    Jacek