PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY KTOŚ Z WAS PRACUJE W DOMU ? › Re: CZY KTOS Z WAS PRACUJE W DOMU ?
  • Data: 2004-08-18 08:06:50
    Temat: Re: CZY KTOS Z WAS PRACUJE W DOMU ?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/14/2004 10:48 PM, K.K. wrote:

    > Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > domu ? Czy ktoś pracuje
    [...]
    > Praca na wlasnym komputerze w domu - narazie w Polsce takie
    > cos jest wlasciwie zarezerwowane dla informatykow i branzy
    > pokrewnych - najczęściej inne branze wymagają jednak
    > czestych osobistych kontaktow z pracodawca.
    [...]

    Nie tylko - w mojej firmie w ten sposób pracują przedstawiciele
    regionalni - tzn. w domu przygotowują oferty.

    W praktyce większość osób w mojej firmie może tak pracować - miernikiem
    wykonania pracy są konkretne załatwione sprawy - to, czy pracownik robi
    to w slipkach, czy spi do 12:00 nie ma znaczenia, o ile robota jest
    zrobiona. O dziwo, nikt nie pije, ie obija się i nie spi do południa.
    Co innego, że dobrze się znamy od wielu lat, pomimo, że widujemy się raz
    na kilka miesięcy. Kontakt osobisty w dobie tel. komórkowych, maili,
    usług kurierskich jest ważny, ale nie niezbędny.

    Podstawą takich relacji w firmie jest dobra rekrutacja i bezwarunkowe
    usuwanie leserów i kombinatorów.

    Pzdr: Catbert