PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: CV - wysyłane mailem? › Re: CV - wysyłane mailem?
  • Data: 2002-02-13 09:41:27
    Temat: Re: CV - wysyłane mailem?
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abca" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3c696abe$1@news.vogel.pl...
    > Jakie sa wymagania zeby zostac przyjetym do policji. Jak wyglada
    szkolenie.
    > Czy mozna jednoczesnie odbywac szkolenie(pracowac) i studiowac zaocznie?
    > Z gory wielkie dzieki.

    w serwisie
    www.policja.pl

    znajdiesz wszystko jak dobrze pamientam w zakladce szkoly - bedzie link
    informacje dla kandydatow..
    a jak nie poszperaj

    z tego co ja wiem ..bo sie interesowalem to musisz miec
    - uregulowany stosunek do sluzby wojskowej i kat A. - a bedac studentem
    masz nieuregulowany jak sie domyslam, no chyba ze masz D. .ale wtedy
    odpadasz:)
    - musisz deklarowac jakies wyksztalcenie..inaczej wygladaja szkolenia dla
    tych po srednim a inaczej dla tych po wyzszym..
    - szkolenie na policjanta, po studiach trwa pol roku w jakims osrodku
    szkoleniowym gdzie jestes "skoszarowany"

    opierajac sie tylko na tym co napisalem wniosek wysuwa sie sam ze raczej do
    policji w czasie studiow nie trafisz:)

    Looki