PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: CV - wysyłane mailem? › Re: CV - wysyłane mailem?
  • Data: 2002-02-13 08:41:20
    Temat: Re: CV - wysyłane mailem?
    Od: "Hubert" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <a4d8bh$9nu$1@news.tpi.pl>, marek wrote:
    > Witam,
    > Pracuje w firmie na zasadzie umowy na czas niekreślony. Jednoczesnie ucze
    > sie zaocznie na studiach których kierunek odpowiada charakterowi wykonywanej
    > pracy. Z zakładem nie mam podpisanej zadnej umowy pisemnej, ale został on
    > poinformowany że na studia takowe uczęszczam.
    > Słyszałem że w takiej sytuacji przysługuje mi dodatkowy urlop bezpłatny na
    > nauke ? Czy jest to prawda i ile tego urlopu przysługuje ?

    Nie wiem dokładnie, ale jedno nie ulega wątpliwości - idź i pogadaj z szefem,
    że się uczysz, masz sesje i wobec tego prosisz o kilka dniu urlopu bezpłatnego.
    Grzecznie i bez postawy roszczeniowej. Kiedy przyjdziesz i pojedziesz po nim
    kodeksem pracy i paragrafami, to o ile nie jesteś dla niego niezastąpiony, to
    95% sobie znajdzie takiego, który nie studiuje i nie będzie po nim jeździł
    takimi ani innymi paragrafami (swoją drogą to pozytywne zjawisko i szkoda,
    że jest tłumione). Kilku moich znajomych się już tak nacięło.

    Samotnik