eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailemRe: CV poczta i emailem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: "optyk" <o...@o...optyk>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV poczta i emailem
    Date: Sat, 7 May 2005 07:49:05 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 32
    Message-ID: <d5hksk$br0$1@news.lublin.pl>
    References: <d5fo55$mc6$1@inews.gazeta.pl> <op.sqct21pg66u498@blaster>
    NNTP-Posting-Host: fto2.flt.krasnik.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1115444949 12128 195.117.192.122 (7 May 2005 05:49:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 May 2005 05:49:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:148863
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sqct21pg66u498@blaster...

    > A następnym razem uzywaj PDFa.

    A widzisz, jak kiedyś wysłałem CV w PDF-ie do firemki to doszło to do
    jakiejś księgowej albo asystentki, która niestety nie miała Acrobata
    żadnego. Dodatkowo miała zablokowane otwieranie załączników w Outlooku także
    za nic by tego sama nie otworzyła. Tak się złożyło, że musiałem tam pojechać
    niedługo później - stąd to wiem. Szczęście że miałem CV wydrukowane. I
    wydaje mi się, że nie raz mogłem trafić właśnie na inaczej uświadomionego
    pracownika odbierającego aplikacje. W jakim formacie by się nie wysłało
    zawsze może się komuś nie spodobać, na dobrą sprawę trzebaby trzaskać
    jednocześnie w:
    - DOC (no bo przecież to MS),
    - RTF (uniwersalny ale niektórzy właśnie jak ta wspomniana Pani mogą się
    przestraszyć ki to diabeł),
    - PDF (j.w.),
    - TXT (chyba każdy by sobie poradził ale już nie pokombinujemy z czcionkami
    itd.).
    Z tym że taka przesyłka pewnie z 1MB by wychodziła.
    Uniwersalny jest jednak druk i papier (ale bardzo, bardzo rzadko sam z tego
    korzystam). A najpewniej i elektronicznie i papierowo ale jak to HRy
    odbierają? Na pewno bardzo różnie.
    Wg mnie na pewno dobrze jest napisać w mailu w jakim formacie wysyłamy,
    ewentualnie podać nazwę programu służącego do przeczytania dokumentu, nie
    zaszkodzi chyba, a tym bardziej zagubionym może pomoże.

    --
    Pozdrawiam,
    optyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1