eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV poczta i emailemRe: CV poczta i emailem
  • Data: 2005-05-07 05:49:05
    Temat: Re: CV poczta i emailem
    Od: "optyk" <o...@o...optyk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:op.sqct21pg66u498@blaster...

    > A następnym razem uzywaj PDFa.

    A widzisz, jak kiedyś wysłałem CV w PDF-ie do firemki to doszło to do
    jakiejś księgowej albo asystentki, która niestety nie miała Acrobata
    żadnego. Dodatkowo miała zablokowane otwieranie załączników w Outlooku także
    za nic by tego sama nie otworzyła. Tak się złożyło, że musiałem tam pojechać
    niedługo później - stąd to wiem. Szczęście że miałem CV wydrukowane. I
    wydaje mi się, że nie raz mogłem trafić właśnie na inaczej uświadomionego
    pracownika odbierającego aplikacje. W jakim formacie by się nie wysłało
    zawsze może się komuś nie spodobać, na dobrą sprawę trzebaby trzaskać
    jednocześnie w:
    - DOC (no bo przecież to MS),
    - RTF (uniwersalny ale niektórzy właśnie jak ta wspomniana Pani mogą się
    przestraszyć ki to diabeł),
    - PDF (j.w.),
    - TXT (chyba każdy by sobie poradził ale już nie pokombinujemy z czcionkami
    itd.).
    Z tym że taka przesyłka pewnie z 1MB by wychodziła.
    Uniwersalny jest jednak druk i papier (ale bardzo, bardzo rzadko sam z tego
    korzystam). A najpewniej i elektronicznie i papierowo ale jak to HRy
    odbierają? Na pewno bardzo różnie.
    Wg mnie na pewno dobrze jest napisać w mailu w jakim formacie wysyłamy,
    ewentualnie podać nazwę programu służącego do przeczytania dokumentu, nie
    zaszkodzi chyba, a tym bardziej zagubionym może pomoże.

    --
    Pozdrawiam,
    optyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1