PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jacek Kotowski" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Wed, 8 Sep 2010 12:15:12 +0000 (UTC)
    <i4cav7$459$1@news.net.icm.edu.pl> <i4dm58$p0s$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <1p2xkujwr8sai$.dlg@wazzenon.pl>
    <i4g2im$jit$1@inews.gazeta.pl> <i4g2po$ros$1@news.onet.pl>
    <i4h0g8$u2s$1@news.dialog.net.pl> <i4h6dh$4b8$1@news.onet.pl>
    <i4h7cc$20p$1@news.dialog.net.pl> <i4ha6e$ebr$2@news.onet.pl>
    <i4hbct$4d0$1@news.dialog.net.pl> <i4l4i7$hn$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <i5vqq1$qnm$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <i63evb$fa8$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...opteris.pl>
    <i67ctl$dtc$1@news.net.icm.edu.pl>

    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

    > To powiedz mi - po olere jest ta wladza i podatki, skoro wszystko i tak
    > mamy robic sami??

    Juz Ci mowię, demokracja nie wystarczy, jeśli społeczeństwo nie jest
    obywatelskie i nie ma klasy średniej. Widzisz, dla ciebie to jest ta władza i
    te podatki. To oni mają załatwić. Ty w tym nie uczestniczysz. Mają Ci pomóc z
    twoich podatków, to przy okazji dadzą pracę cioci i szwagrowi, którzy Ci będą
    pomagać od rana do wieczora. Pić kawę, oglądać na youbube Jozina z Bazin,
    kłócić się o krzyże. Chwalić szefa że mądry. I zbywać interesariuszy.

    Pójdziesz do biura? Źle Ciebie obsłużą, to nie zwrócisz uwagi, nie zarządasz,
    nie poprosisz o przełożonego. Bo jeszcze podkablują skarbówce, bo zrobią
    kontrolę. Na zebranie rady nieruchomości czy spółdzielni mieszkaniowej czy na
    wybory samorządowe pójdziesz? Na spotkania z wyborcami? Udzielasz się w jakiej
    ś lokalnej organizacji? Nie? Przecież płacisz, żeby zrobili za ciebie? No to
    oni zrobią za ciebie. Przetarg zrobią (Wiesz, że np. przetargi na remonty
    domów i bloków spółdzielni mogą być obserwowane przez członków rad
    nieruchomości?)

    Demokracja polega na uczestnictwie.