PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
  • Data: 2010-09-08 07:55:39
    Temat: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:i65v89$m3u$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:i630sf$n5n$1@inews.gazeta.pl kamil <k...@s...com>
    > pisze:
    >
    >> sam skonczylem w Szkocji studia,
    > W każdym razie tak twierdzisz.

    Tu mnie masz, pisze to z komputera w armii zbawienia. Dlugo juz nie popisze,
    bo mialem pracy z niego szukac.

    > W każdym razie tak twierdzisz.

    Znow Twoja przenikliwosc zatriumfowala, zona rzucila mnie, bo pilem cale
    dnie na ulicy.

    > W każdym razie tak twierdzisz.

    Ostatnim razem kilkanascie osob na kilkunastu metrach widzialem na imprezie.
    Trudno przecisnac sie po koreczki serowe, ale skoro twierdzisz ze ludzie tak
    mieszkaja - masz pelne prawo zyc zgodnie ze swoimi urojeniami.

    > Ja natomiast nigdy nie widziałem jądra atomowego.
    > Ale wiem, że jest.

    Ja natomiast wiem, kiedy widze durnia. Sledze te grupe od kilku miesiecy,
    ale jakos wczesniej nie zwierzbilo mnie, zeby cokolwiek napisac.

    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam
    Kamil