PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    From: "Kriss" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Date: Thu, 6 Oct 2005 21:40:41 +0200

    > No wg mnie to faktycznie wykazujesz się wysokim
    > poziomem paranoi. Mania prześladowcza?

    Bzdety piszesz, nie rozumiesz czytanych postów. Nikt tu nie ma paranoi. Sram na
    to czy tepsa moje dane przegrywa, kopiuje, kasuje. Inne firmy tez to mogą robić.
    Nawet PLUS i NETTO. Zawsze masz takie problemy ? Idź do parku popatrz na zielną
    trawkę, znajdź sobie dziewczynę czy chłopaka. Odpręż się. Może to Ci pozwoli
    zrozumieć posty. Poćwicz, zacznij od prostych tekstów...

    Kriss

    P.S.

    Napiszę jeszcze raz: Gów.o mnie obchodzi czy jest ta klauzula czy nie. Pisałem
    tylko o Tym że wiele firm w ten sposób zbiera dane. Koniec. To tak samo jak
    powiedzieć, że niektórzy kierowcy popijanemu jeżdżą, ale nie mam paranoi i nie
    uciekam przed każdym napotkanym samochodem. Tak jest i już. Ciekaw byłem opini.
    Ale nie od takich desperatów i ...