PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + klauzulka o ochronie danych... › Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
  • Data: 2005-10-07 08:26:09
    Temat: Re: CV + klauzulka o ochronie danych...
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wykup sobie skrytkę pocztową.
    1. To nie ma związku.
    2. Bezrobotnego nie stać na skrytkę pocztową.

    (w nowej ortografii)
    > A to dobre!
    > I jak? Urząd Ci ją znalazł, czy może zgłosisz gdzieś
    > na niego skargę?
    To , że użąd nie znalazł o niczym nie świadczy.
    Agencje pośrednictwa, też mi nie znalazły,
    więc nie są ani trochę lepsze od użędu.
    Co więcej: są gorsze: straciłam czas na kontakt z nimi, i nic z tego nie mam,
    a użąd pracy daje pszynajmniej ubezpieczenie zdrowotne.