PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV i list motywacyjny do oceny › Re: CV i list motywacyjny do oceny
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV i list motywacyjny do oceny
    Date: Wed, 7 Jun 2006 21:38:56 +0000 (UTC)

    Qlfon <r...@l...pl> wrote in news:4486e2f0$1@news.home.net.pl:

    > Jak latwo sie domyslic poszukuje pracy i pomimo tego, ze spelniam 90-100
    > publikowanych w ogloszeniach wymagan to jakos odzew jest zerowy.

    diabel tkwi w szczegolach... pewnie chciales napisac, ze spelniasz
    90 do 100 _PROCENT_ wymagan - prawda? jedno slowo a sens sie zmienia;

    > Doszedlem wiec do wniosku, ze cos chyba nie tak z moimi dokumantami
    > aplkacyjnymi. Jesli znalazlby sie ktos tak mily i rzucil okiem na
    > http://tinyurl.com/gujaj i podzielil sie ze mna swoimi spostrzezeniami
    > bylbym bardzo wdzieczny. Uwagi i sugestie moga pojsc tutaj lub na maila
    > zamaskowanego na stronie glownej (instrukcje na stronie).

    spojrz... dzisiaj ktos sie tutaj strasznie buntowal, ze dostaje od
    ludzi aplikacje z adresami zwrotnymi typu juziek_macho@, lassunia@
    i tym podobnymi; sprawdz czy wysylasz aplikacje z konta podanego na
    stronie WWW - jezeli tak, to moze warto zalozyc sobie skrzynke o
    bardziej przyjaznym adresie e-mail?

    doswiadczenie zawodowe; IMHO powinienes tak to sformatowac, zeby
    sie nie jednym rzutem oka dalo przeczytac wszystkie nazwy firm;
    czyli zamiast "lipiec 2002 - marzec 2003" dalbym "02.2002 - 03.2003";

    znajomosc jezykow obcych; rozumiem, ze nie znasz, skoro nie ujales?

    w sekcji "umiejetnosci biznesowe i osobiste" zauwazam tendencje do
    rzucania modnych slonagow np. "ukierunkowany na zwiększanie zysków
    poprzez dbanie o klienta"; poza tym czy np. "odpowiedzialny" albo
    "dobrze zorganizowany" to sa oby na pewno umiejetnosci? raczej cechy;

    w sekcji "Inne szkolenia i kursy" (BTW: czemu "inne"? wczesniej
    wymieniles jakies szkolenia?) rzucilbym kilka slow o kazdym szkoleniu;
    przede wszystkim: informacje o organizatorze szkolenia i dziedzinie;
    jak zauwazyles czesc osob nie moze polaczyc "zarzadzania terytorium"
    z zadna znana im dziedzina;

    w kwestii LM: IMHO przed rozpisywaniem sie "Stanowisko jakie obecnie"
    warto byloby wrzucic chociaz dwa zdania jakiegos wstepu; wyjasnilbym
    w tym wstepie skad sie wzialem; ja bym np. zrobil to tak (pewnie tez
    bym to zrobil zle): "Od X lat jestem zwiazany z branza produktow
    medycznych. Moja przygoda rozpoczela sie zupelnie przypadkowo od
    stanowiska przedstawiciela w firmie X. Szybko zauwazylem, ze bardzo
    dobrze sprawdzam sie w tej dziedzinie - zdobylem rowniez uznanie
    przelozonych. Praca stala sie moja pasja i zaczela dawac mi wiele
    zadowolenia. Zdobywalem kolejnych klientow a wraz z nimi cenne
    doswiadczenie. W toku rozwoju specjalizowalem sie, przechodzac do
    kolejnych pracodawcow i zajmujac tam bardziej odpowiedzialne stanowiska.
    Dzisiaj chcialbym zaoferowac Panstwu moja wiedze i doswiadczenie,
    dolaczajac do Panstwa zespolu."

    pzdrv;
    adas;