PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - dysortografia › Re: CV - dysortografia
  • Data: 2007-02-27 20:25:08
    Temat: Re: CV - dysortografia
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znam programistę, który ma podobne problemy. Z tego co opowiadał też się
    > musiał
    > swego czasu bardzo pilnować jak się podpisywał. Nie przeszkadzało mu to
    > jakoś w
    > pracy. O ile mi wiadomo nie informował o tym specjalnie pracodawcy, ale
    > też się
    > z tym nie krył. Po prostu taka przypadłość bez wpływu na pracę.

    Przyznam, że właśnie z tego powodu zostawiłem programowanie (no może nie do
    końca ;-) ) - za dużo problemów ze sprawdzaniem własnych błędów (czyli p=b,
    g=d).

    Wcześniej też nigdy się z tym nie kryłem*- raczej w luźnej rozmowie o tym
    informowałem (np. historia z błędem w nazwisku).

    > Pozdrawiam - Jantoni

    Pozdrawiam
    B.Z.

    *wcześniej też nie pisałem CV - raczej praca była na zasadzie
    polecenia/przypadkowej rozmowy/przyjścia na spotkanie