PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV+LM z punktu widzenia pracodawcy › Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    From: "Krzysztof Jarocki" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV+LM z punktu widzenia pracodawcy
    Date: Mon, 26 Jan 2004 11:31:07 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@chello212186156187.chello.pl

    Użytkownik "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bv2lbk$30rj$1@news2.ipartners.pl...

    > Świetnie to ująłeś - tylko nie rozumiem czemu oskarżasz o coś o co nie
    masz
    > pewności że ma miejsce. Jeśli oceniasz ludzi podług siebie - to
    > pogratulować.

    Mialem doswiadczenie wlasnie z ludzmi "z kolezenstwa".
    Polecano czlowieka jako swietnego fachowca.
    Moze i byl swietny, a nawet zbyt swetny i emanowal ta swietnoscia
    ale nie sprawdzal sie osobowosciowo na stanowisku jakie mu powierzono.
    Wielokrotnie gasilem pozar wokol jego osoby (bo ludzie sie poznaja
    w jakis sposob daza sie sympatia - zadziej antypatia, choc bywa).
    Od poczatku nastawilem sie frontem do niego, bo to byl kumpel kumpla.
    I w efekcie facet wylecial z hukiem po oficjalnej skardze klienta.

    [...]
    > tygodniach znów nie przyszedł i znów przez dzień czy dwa zero odzewu.
    Firma
    > oczywiście pozbyła się pracownika. Wziąłbyś odpowiedzialność za takiego
    > człowieka?

    Dajesz przyklad jakiejs konkretnej umiejetnosci, a moze bardzo wysokich
    oczekiwan co do tych umiejetnosci.
    Ja mowie o przypadkach, gdzie umiejetnosci sa standardowe+ i przechodza
    koledzy.

    A co do nieprzychodzenia do pracy i brak informacji, to chyba sprawa
    nie wymagajaca oceny i dyskusji.
    To sie miesci w regulaminie pracy.

    Pozdrawiam.