eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV + LM w DOC czy PDF?Re: CV + LM w DOC czy PDF?
  • Data: 2004-04-22 09:27:32
    Temat: Re: CV + LM w DOC czy PDF?
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czytam te wasze madrosci i "oczom nie wierze" !!

    Zasada 1.
    Jezeli chcesz zeby 'Pani Zosia' wydrukowala prezesowi twoje CV z LM to zrob
    wszystko tak jakby 'pani Zosia' nigdy w zyciu nie miala komputera przed
    oczami. To gwarantuje, że przynajmniej w stercie 100 - 150 podan bedzie to
    jedno twoje.
    Zasada 2.
    Nietosowac zasady 1 w przypadkach gdy w ogloszeniu podano format zalaczonych
    plikow.
    Zasada 3.
    'Pani Zosia' ma o wiele pilniejsze rzeczy na glowie niz poszerzanie wiedzy z
    zakresu dostepnego oprogramowania. Mozesz byc pewny, ze nie bedzie zawracala
    sobie glowy zipem, pdf czy innym gownem bo wazniejsze sa: nowe wiosenne
    sukienki, nowa kolekcja butow, kawa ze smietanka dla szefa, obrane
    pomarancze dla wiceprezesa itd itp.
    Zasada 4.
    Zastanow sie czy nie jestes 'za madry' do pracy w firmie ktora nie wie co
    zrobic z plikiem zip, pdf i innymi. Moze sie okazac, ze to stara, skostniala
    firma. Czy warto tam isc i pracowac??


    BTW
    prosze mi podac adres strony z mozliwoscia sciagniecia programu w wersji
    free ktory umozliwia tworzenie pdf-ow.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1