PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV+LM a poczta polska › Re: CV+LM a poczta polska
  • Data: 2004-04-07 06:14:49
    Temat: Re: CV+LM a poczta polska
    Od: "Agnieszka" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c4vdqe$bta$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak czesto odsylaja wam dokumenty z powodu zbyt ciezkiej koperty?
    > Ja sie podlamalem, bo juz nawet 3 kartki mi ostatnio wrocily z info o
    > koniecznosci doplaty.
    > LM + dwie kartki z CV.
    > Znalazlem na stronach firmy adres, ktorego nie podawali w ogloszeniu i
    > powtorzylem szybko mailem z informacja, dlaczego w tej formie ale....
    > Obnizono dopuszczalna wage czy co??

    *****
    Moze kupujesz za tani znaczek. Z tego co sie orientuje (wiele wysłanych LM i
    CV) nalezy zapłacic chyba 1,35 zł za taki liscik w kopercie o formacie C5,
    jesli jest C4 to chyba wiecej ale nie pamietam dokładnie ile. Podejdz do
    okienka na poczcie i niech Ci urzedniczka sprawdzi. I po sprawie.
    Powodzenia
    A pracodawca ma prawo zadac w takiej formie aplikacji w jakiej mu sie
    podoba.........