PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV+LM a poczta polska › CV+LM a poczta polska
  • Data: 2004-04-06 23:28:12
    Temat: CV+LM a poczta polska
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak czesto odsylaja wam dokumenty z powodu zbyt ciezkiej koperty?
    Ja sie podlamalem, bo juz nawet 3 kartki mi ostatnio wrocily z info o
    koniecznosci doplaty.
    LM + dwie kartki z CV.
    Znalazlem na stronach firmy adres, ktorego nie podawali w ogloszeniu i
    powtorzylem szybko mailem z informacja, dlaczego w tej formie ale....
    Obnizono dopuszczalna wage czy co??

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##