PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCESZ ZAŁOŻYĆ SKLEP KOMPUTEROWY ? › Re: CHCESZ ZAŁOŻYĆ SKLEP KOMPUTEROWY ?
    From: "rafal" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CHCESZ ZAŁOŻYĆ SKLEP KOMPUTEROWY ?
    Date: Tue, 9 Aug 2005 23:17:17 +0200

    oczywiście ze wszystko jest do sprawdzenia- to normalna praktyka
    moje zatrudnienie i pełnione stanowisko uwiarygadniają mnie i pełnią rolę
    swojego rodzaju referencji,ponieważ firma, której roczne przychody są na
    poziomie 100 milionów zł netto nie obsadza stanowisk przypadkowymi ludźmi.
    Więc w tym zakresie
    pytanie tylko czy musze od razu przekazywać te informacje akurat Tobie- nie
    znamy sie a do tego nawet nie jestes nawet zainteresowany pomocą, ani
    wiedzą, którą mogę się podzielić z osobami rozpoczynającymi swoją "przygodę"
    z biznesem komputerowym

    a jeśli chodzi o argumenty typu: "skoro mialeś własną firmę i ją zamknąłeś
    bo nie udało Ci się na tym dojść do wielkich pieniędzy to Twoje rady są nic
    nie warte" to uważam, że nic bardziej mylnego. Właśnie te lata spędzone na
    ciężkiej pracy, poznawaniu niuansów branży, specyfiki rynku, wyrabianiu
    kontaktów itd są bardzo cennym kapitałem.

    dlugo można debatować

    w każdym razie moje dane są do wglądu i sprawdzenia dla osób poważnie
    zainteresowanych

    pozdrawiam
    rafał
    r...@n...pl