PracaGrupypl.praca.dyskusjeCHCESZ ZAŁOŻYĆ SKLEP KOMPUTEROWY ? › Re: CHCESZ ZAŁOŻYĆ SKLEP KOMPUTEROWY ?
  • Data: 2005-08-08 21:29:22
    Temat: Re: CHCESZ ZAŁOŻYĆ SKLEP KOMPUTEROWY ?
    Od: "rafal" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie jestem konkurencją
    wspieramy wybrane, najlepsze sklepy, które podpisały umowę partnerską i w
    zamian za przynależą do sieci, którą stowrzyliśmy i wpsieramy zobowiązane są
    jedynie do dokonywania zakupów na określonym poziomie w naszej firmie
    (jesteśmy dystrybutorem podzespołów komputerowych)
    w zamian za to otrzymują bezpłatnie gazetki reklamowe (ogólny nakład 200 000
    egz mieś), reklame w prasie, na stronach www owej sieci. Ponadto również
    bezpłatnie otrzymują 2 komplety podświetlanych kasetonów reklamowych
    podkreślających przynależność do sieci
    Wspieramy najlepszych klientów bo wiemy ze jest im cięzko na rynku i sami
    mogą nie dać sobie rady. Czasy są coraz trudniejsze, niebawem wejdzie
    działać na polskim rynku kolejna bardzo agresywna sieć marketów
    elektronicznych. Jeśli nie bedziemy wspierac galezi na ktorej siedzimy to
    ... sama wiesz
    tym sie zajmuje zawodowo
    oprócz tego chcemy otworzyć kilka wzorcowych, własnościowych salonów tej
    sieci czym również ja sie zajmuje (Vobis dziala podobnie, wiekszosc sklepów
    nie nalezy do nich- to firmy korzystajace z marki- podobnie jak u nas)
    nie wiem czy jasno sie wyraziłem ale nie jestesmy konkurencją tylko wręcz
    przeciwnie :)

    pozdr

    rafal