PracaGrupypl.praca.dyskusjeByla sobie praca... › Re: Byla sobie praca...
    From: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Byla sobie praca...
    Date: Mon, 30 Sep 2002 20:42:05 +0200

    Ludzik zwany Wrangler, w wiadomosci news:ana4ur$mqj$1@news2.tpi.pl
    napisal:

    > Chyba źle zrozumiałeś autora tekstu. Napewno nikogo do siebie nie
    > zraził takową postawą, będąc od "wszystkiego". Dał pokazac że wiele
    > potrafi, bo dziś trzeba z inicjatywą wychodzić i pracować za 2 albo i
    > 3.

    Dziekuje za zrozumienie. Wlasnie to mialem na mysli. Na poczatku szef
    spytal sie czy chce pracowac na stale - powiedzialem, ze miesiac
    popracuje "na probe" a pozniej jesli mi tu bedzie odpowiadac i jemu ja
    bede odpowiadal, oraz gdy bedzie co robic - to podpisze umowe o prace na
    stale. A instalowanie winmodemow (moze nie wszystkich) w Windowsach
    polega na podmianie sterownika od "nieznanego urzadzenia" zwanego zwykle
    PCI Communication Device na sterownik modemu ("aktualizuj sterownik").
    Informatyk o tym nie wiedzial i mowil, ze "modem jest zepsuty".
    Szef nie kontroluje wszystkich i nie widzi jak kto szybko pracuje
    (rzadko kiedy bywa w pokoju, w ktorym wszyscy siedza)- inni maja
    wysiedziec 8 godzin i koniec, dlatego nikomu sie specjalnie nie spieszy.
    Czesto mowili, zebym wolniej pracowal bo nie beda mieli co robic (tez
    prawda...).

    > Dobrze go rozumiem i jego rozczarowanie bo mnie traka sytuacja
    > spotkała kilka razy. A może jednak nie była to praca sezonowa tylko
    > pracują tam ciotka, wujek, kuzynka, itp... nie przyszło Ci to do
    > głowy ! Bo ja widząc w wielu firmach jak to funkcjonuje, to powiem Ci
    > można być dobrym nawet w dwóch dziedzinach a i tak Ci podziękują aby
    > ciotka dlaej pracowała !!!

    Tak, mozna byc bardziej "wydajnym" ale na "przebicie" sie i tak mozna
    miec niewielkie szanse... Mialem nadzieje, ze ktos doceni to, ze jakas
    osoba sie bardzo stara i zalezy jej na pracy, no ale na mysleniu sie
    skonczylo... Jeszcze nic nie jest przekreslone no ale watpie, zeby
    znalazla sie w firmie jakas praca dla mnie - koniec upalow (napoje),
    koniec urlopow, ale ciesze sie bardzo, ze nauczylem sie w ciagu 2
    miesiecy tak wiele. Wczesniej nie wiedzialem po co wypisuje sie faktury,
    co to sa noty, teraz wiem jak dziala cala hurtownia itd... Zawsze to
    jedno doswiadczenie wiecej :)) No i swietnych ludzi mialo sie okazje
    poznac.

    --
    Neo[EZN]
    http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii