PracaGrupypl.praca.dyskusjeByla sobie praca... › Re: Byla sobie praca...
    From: "A.B." <b...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Byla sobie praca...
    Date: Mon, 30 Sep 2002 18:05:35 +0200

    Użytkownik "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    news:an9re6$pf4$1@szmaragd.futuro.pl...
    > nie bylo to spokojnie dawalem sobie rade. Komputery sie psuly, siec
    > siadala - naprawialem, systemy instalowalem, "nadwornego" informatyka
    > uczylem jak software'owy modem w Windowsie sie instaluje i rozpoznaje
    > powody nieprawidlowosci w dzialaniu komputerow. Robilem im druki

    Jak ze sam jestem "nadwornym informatykiem" w paru firmach to mam pytanie,
    na czym polega specyfika instalowania winmodemów?
    (dotychczas wydawało mi sie, ze instaluje sie to tak samo jak kazde inne
    urzadzenie, wkladam plytke, instaluje sterowniki ...)
    Pytanie ma oczywiscie taki podtekst, ze skoro pouczales, pracowales za
    dwoch, wymadrzales sie itp. to moze zniecheciles ludzi do siebie a szef
    polega na ich zdaniu z kim chca pracowac? A moze rzeczywiscie byla to praca
    sezonowa i za te dodatkowe czynnosci mozna bylo wziac troche kasy gdybyc to
    robil mniej ambitnie?