PracaGrupypl.praca.dyskusjeBum gosparcczy a praca dla 50 kobiety › Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bum gosparcczy a praca dla 50 kobiety
    Date: Thu, 13 Sep 2007 14:35:29 +0200

    daniel napisał(a):
    > Własnie sie tak zastanawima nad faktem. Mmay taki wzrost gospodarczy
    > place normalnie idą w górę ja kceny. Zaś w moim miasteczku skąd pochodzę
    > jakoś tego nie zauważam. Moja mama ma ponad 50 lat i co tutaj będe
    > sciemniał według mnie szanse na dostanie pracy ma zerową. Oczywiscie
    > jest praca za min krajową i trzeba dojedżać - czyli wstawać o 5 rano i
    > wracać o 21 a po odliczeniu kosztów zostaje ci 300 zł gdzie tutaj
    > logika. Moze doradzicie jej gdzie ma znaleźć sobie robotę - lub co mogła
    > by robić kobieta która jest od na długim bezrobociu. A stawki są takie
> [...]

    widzisz zawsze tak jest że poprawa najpierw jest odczuwalna w dużych
    miastach a potem powoli schodzi na mniejsze. Tak samo na rynku
    nieruchomości najpierw ceny idą w górę w dużych miastach a potem fala
    ogarnia resztę kraju. Także cierpliwości ;)
    Choć z drugiej strony ostatnio widziałem cv od kobiety przed 50. I co? i
    porażka, cv przyszło e-mailam, nazwa pliku mama-cv.doc, a w środku tego
    pliku katastrofa - nie można było wywnioskować co robiła i w jakich
    okresach. A stanowisko wymagało przynajmniej podstawowej znajomości kompa.
    pozdrawiam
    marcin