PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudownictwo › Re: Budownictwo
    From: analog <a...@u...op.peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Budownictwo
    Date: Tue, 24 Apr 2007 20:31:30 +0200

    Piotr pisze:
    > Ja w 1997 r. zdawałem na informatykę na PŚ w Gliwicach. I raczej mało kto
    > wtedy
    > zakładał taką koniunkturę w tej branży jaka jest dzisiaj.
    > Myślę więc że trochę szczęścia trzeba mieć. Nie wszytko da się przewidzieć.

    Ja zdawałem na informatykę na PŚ w 1995/96 (również w Gliwicach).
    I raczej spora większość (jeśli nie wszyscy) zakładali szybki i silny rozwój
    tej branży. Zresztą (niestety) spora grupa osób wybrała ten kierunek
    wyłącznie z tego powodu ("A bo łojciec kazali.").
    Nie wyszło im to na dobre. Lepiej (oprócz przewidywanej koniuktury)
    spojrzeć na przyszłość pod kątem zainteresowań/zdolności/znajomości ;)

    W pewnym momencie życia trzeba zdecydować co się będzie robiło dalej.
    Dobry pomysł - dokonać wyboru przed studiami i wybrać kierunek który jest
    zgodny z naszymi planami. Aczkolwiek niekoniecznie. Lepiej później zmienić
    zdanie (i drogę kształcenia) niż żałować do końca życia. To nie jest
    ostateczny wybór. Na szczęście.
    Znam sporo osób które skończyły nieciekawe (w ich mniemaniu) kierunki i męczą
    się dziś w pracy, odliczając dni do emerytury ;)

    --
    TS