PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudownictwo › Re: Budownictwo
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Budownictwo
    Date: Mon, 23 Apr 2007 08:12:52 +0200

    Patrze, patrze a tu JaspEeR porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam. za dwa tygodnie zdaje maturke i zastanawiam sie co gdzie
    > moglbym po niej uderzyć?? Od jakiegos czasu wpadlo mi na mysl ze
    > moglbym uderzyc na budownictwo tylko nie wiem czy to dobry kierunek
    > nie pytam sie czy ciezki tylko czy po ukonczeniu tego kierunku sa
    > jakies godziwe wynagrodzenia szanse rozwoju????
    Interesuje Cie to? Dajesz sobie rady z matmy i fizyki? Jesli nie, to
    szkoda Twojego czasu - wylecisz po pierwszym semestrze. Do tego bez
    wyczucia odleglosci/wymairow, umiejetnosci szkicowania, dokladnosci w
    rysunku technicznym sie nie obedzie
    > Czy sa jakies zalety
    > skonczenia tego kierunku czy same niepowodzenia jak w kazdym
    > kieerunku. bo jak czytam niektore posty to wydaje mi sie ze juz nic
    > nie oplaca sie robic i czekac tylko na zasilek.
    To nie czytaj niektorych postow - czytaj wszystkie. Akurat wiekszosc
    aktywnych uzytkownikow tej grupy (i ogolnie newsow) to osoby, ktore cos
    robia i pracuja na tych, ktorym sie nic nie oplaca i czekaja na zasilek
    (moze przejaskrawilem, ale...)
    A co do kariery w budownictwie - skonczysz studia za 5 lat, wtedy
    stadiony na euro beda juz pobudowane, wszystkie drogi i autostrady tez,
    powstana 3mln mieszkan... moze lepiej po maturze zacznij prace na
    budowie, przy remontach itp ;P Jest duza szansa ze na wstepie dostaniesz
    wieksza dniowke niz za 5 lat z tytulem magistra.
    Ogolnie rada jest taka - jesli jestes naprawde dobry w tym co robisz to
    nie bedziesz mial problemow ze znalezieniem pracy. Jesli zajmiesz sie
    tym co wszyscy, taki owczy ped, to trudno bedzie Ci sie przebic i
    bedziesz uzalezniony od koniunktury w danej branzy (niby budowac zawsze
    cos sie bedzie ale ciezko przewidziec jakie bedzie zapotzrebowanie na
    budowlancow z wyzszym wyksztalceniem).
    Na korzysc studiowania budownictwa przemawia to ze coraz mniej ludzi
    jest chetnych do studiowania na politechnikach, wszyscy chca na
    uniwerki, zarzadzania, marketingi, wiec inzynierow bedzie brakowac
    --
    badzio