PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji. › Re: Brak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji.
    From: "GrzesiekR" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji.
    Date: Thu, 20 Jan 2005 11:03:37 +0100

    Jezeli mowa o podmiankach, to byla wyznaczona osoba do przejecia moich
    obowiazkow. Byla to osoba, ktora takze miala zalatwiona nowa prace ale
    wewnatrz firmy. Osoba ta przez pewien czas nie mogla przeniesc sie do innego
    depart. bo nie wyrazala na to zgody wlasnie moja szefowa. Szefowa zgode
    wyrazila na przesuniecie etatu dopiero wtedy, kiedy ja chcialem juz odejsc.
    Jak widac cos jest nie tak. Dodam, ze moge odejsc z odprawa (zagwarantowala mi
    to szefowa na 100 %)dopiero w drugim polroczu (lipiec/sierpien). Jest to
    bardzo odlegly termin a nowy pracodawca nie jest mi w stanie zatrzymac etatu
    az do sierpnia - a moze i do grudnia, bo szefowa jest bardzo zmienna kobieta,
    wiec musze brac wlasnie takie ryzyko pod uwage.
    Jesli

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl