PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji. › Re: Brak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji.
  • Data: 2005-01-23 12:14:52
    Temat: Re: Brak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji.
    Od: "Sulami" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    Wydaje mi się, że powinieneś się zastanowić, co jest dla Ciebie ważniejsze.
    Łapanie kilku srok za ogon zazwyczaj wychodzi nienajlepiej. :) Może warto
    jednak zrezygnować z tej odprawy pod pozorem ratowania "Kowalskiego" (bez
    urazy), a podjąć pracę w nowej firmie, po uprzednim rozwiązaniu stosunku
    pracy za porozumieniem stron ? Jestem przekonana (jako że wierzę w dobrą
    wolę ludzi- jeszcze), że pójdą Ci na rękę. W końcu masz prawo chcieć zmienić
    pracę, prawda? Zastanów się, może ich opór przed pójściem Ci na rękę wynika
    z tego, że nie chcą dawać Ci pieniędzy, które chcą dać innym pracownikom, w
    mniej korzystnej sytuacji, którzy z pewnych przyczyn zostać nie mogą?

    Pzdr., Sulami.